Landscape in_Progress | Blagoja Baikovski
21575
page-template-default,page,page-id-21575,ajax_fade,page_not_loaded,,select-child-theme-ver-1.0.0,select-theme-ver-3.7,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive
PHD Student-Department of Architecture and Territory – dArTe – Mediterranean University of Reggio Calabria. After a degree in Architecture he started working as a teaching assistant at the Faculty of Architecture in Skopje on the subjects ‘Design of Public Buildings’ and ‘Design of Residential Buildings’. In parallel he has worked on a several projects for residential buildings that have been realised in Skopje.
In 2014 he gained a Master degree with Merit in Architectural and Urban Design at Politecnico di Milano, discussing the thesis ‘Building as a topographical form, total theatre in Berlin’. From 2013 to 2016 was engaged as a teaching assistant at Politecnico di Milano, Piacenza. At this moment he is doing his PHD research at Department of Architecture and Territory – dArTe – Mediterranean University of Reggio Calabria.

 

PHD Student- Diparimento di Architettura e Territorio – dArTe – Università Mediterranea di Reggio Calabria. Dopo la laurea in Architettura inizia a lavorare come assistente presso la Facoltà di Architettura a Skopje in ‘Progettazione degli edifici pubblici’ e ‘Progettazione di edifici residenziali’. In parallelo ha lavorato su una serie di progetti per edifici residenziali che sono stati realizzati a Skopje. Nel 2014 ha conseguito un Master con merito in Progettazione Architettonica e Urbana presso il Politecnico di Milano, discutendo la tesi ‘edificio come una forma topografica, Il Total Theatre a Berlino’. Dal 2013 fino a 2016 è impegnato come assistente al Politecnico di Milano, a Piacenza. In questo momento sta facendo il suo dottorato di ricerca presso il Dipartimento di Architettura e Territorio – DArTe – Università Mediterranea di Reggio Calabria.